PLUS case. Uitgelicht.

Briefing

PLUS, in 1988 opgericht als Plusmarkt, is met 260 vestigingen ondertussen uitgegroeid tot speler van formaat in de Nederlandse markt. Om te blijven groeien werd een nieuw loyaliteitsprogramma ontwikkeld voor kinderen met in de hoofdrol de kleurrijke kruidenkarakters Sjeffies. Kinderen kunnen 20 verschillende Sjeffies verzamelen en deze vervolgens verzorgen zodat ze groeien.

Uitvoering

BigFish kreeg de opdracht om deze karakters visueel tot leven te brengen met verschillende animaties. Het eindresultaat: kleurrijke, vrolijke karakters waarvan kinderen ook nog iets kunnen leren. De campagne kreeg landelijke aandacht, was zichtbaar op verschillende kanalen, en werd in totaal meer dan één miljoen keer bekeken.

Briefing

PLUS, in 1988 opgericht als Plusmarkt, is met 260 vestigingen ondertussen uitgegroeid tot speler van formaat in de Nederlandse markt. Om te blijven groeien werd een nieuw loyaliteitsprogramma ontwikkeld voor kinderen met in de hoofdrol de kleurrijke kruidenkarakters Sjeffies. Kinderen kunnen 20 verschillende Sjeffies verzamelen en deze vervolgens verzorgen zodat ze groeien.

Uitvoering

BigFish kreeg de opdracht om deze karakters visueel tot leven te brengen met verschillende animaties. Het eindresultaat: kleurrijke, vrolijke karakters waarvan kinderen ook nog iets kunnen leren. De campagne kreeg landelijke aandacht, was zichtbaar op verschillende kanalen, en werd in totaal meer dan één miljoen keer bekeken.

  • Plus-Case-TV-Commercial-Water

Één campagne. Één Doel.

We ontwikkelen altijd een unieke, op maat gemaakte huisstijl die naadloos past bij de uitstraling van het bedrijf of merk. Je kan hierbij denken aan het kleurenpalet, typografie en grafische elementen. Het vinden van de juiste  combinatie van deze aspecten zorgt ervoor dat een merk of bedrijf eruit springt online.

In het digitale landschap van 2020 heb je vaak maar één seconde om de aandacht te krijgen en herkenning bij de doelgroep helpt hier zeker bij. Deze huisstijl komt dan terug in alle animatiefilms en vloeit ook over in de verschillende (sociale) kanalen. Herkenning zorgt voor vertrouwen en vertrouwen zorgt voor betere online resultaten.

Keuzes maken. Altijd lastig.

Jouw verhaal helderder, efficiënter en eenvoudiger vertellen aan jouw doelgroep? Wij helpen je graag op weg bij het maken van de beste keuze voor jouw bedrijf.