Harm Alarm Case. Uitgelicht.
Briefing
Harm alarm, bekend van ”maak het ze niet te makkelijk”, wordt al jaren ingezet door de rijksoverheid om mensen bewust te maken van inbrekers. Voorheen werd dit gedaan met complexere 3D animaties, wat de video realistischer maakt maar ook zorgt voor een drastisch langere productietijd. Onze snelle, digitale samenleving vraagt bedrijven sneller en flexibeler te reageren en daarom kreeg Bigfish de vraag additionele 2D animatie versies te ontwikkelen.
Uitvoering
Briefing
Harm alarm, bekend van ”maak het ze niet te makkelijk”, wordt al jaren ingezet door de rijksoverheid om mensen bewust te maken van inbrekers. Voorheen werd dit gedaan met complexere 3D animaties, wat de video realistischer maakt maar ook zorgt voor een drastisch langere productietijd. Onze snelle, digitale samenleving vraagt bedrijven sneller en flexibeler te reageren en daarom kreeg Bigfish de vraag additionele 2D animatie versies te ontwikkelen.
Uitvoering
Harm alarm. Op social.
Om een campagne de meeste kans van slagen te geven is het natuurlijk belangrijk om te begrijpen waar de doelgroep het meeste uithangt. De aandacht van mensen is tegenwoordig natuurlijk veelal gefocust op de verschillende online platformen. Door de vertaling van 3D animatie naar 2D, wordt het mogelijk om sneller te communiceren via deze kanalen. Er is daarom besloten om ook verschillende versies te maken die passen binnen de context van de verschillende social media platformen. De rijksoverheid maakt de campagne middelen beschikbaar aan alle gerelateerde overheids- en veiligheidsinstanties.
Meer informatie. Zo geregeld.
Benieuwd wat we voor jouw project kunnen betekenen? Ontvang een vrijblijvende offerte met de verschillende mogelijkheden en prijzen op het gebied van animatie video’s