Bekijk hier de Aegon case

Aegon

De nieuwe animatiestijl

We maken gebruik van een mix van stock footage en animatie. De animatiestijl bestaat uit losse uitgeknipte foto’s met witte strakke omlijning. Op die manier kunnen we allerlei verschillende settings creëren.

Matthijs LijftogtArt Director bij Big Fish B.V.
De opdrachtgever

Aegon

AEGON is een van oorsprong Nederlands bedrijf. Inmiddels heeft ze activiteiten in meer dan 20 landen in Amerika, Europa en Azië.

Aegon wil klanten in staat stellen om zelf bewust keuzes te maken voor een gezonde financiële toekomst. Dit betekent dat ze zich verantwoordelijk voelt voor financiële bewustwording en de ontwikkeling van mensen.

Aegon vergroot het financiële bewustzijn en de financiële zelfstandigheid van de miljoenen klanten. Door te informeren, alternatieven te tonen, passend advies te geven en de producten en diensten te leveren, die voor elke fase in je leven van belang zijn. Of het nu gaat om je pensioen, hypotheek, beleggingen, bankzaken of reisverzekering.

De doelstelling

Het vergroten van het financiële bewustzijn en de financiële zelfstandigheid van de miljoenen klanten.

De (potentiele)klant wordt op een duidelijke, aantrekkelijke en waar mogelijk luchtige wijze geïnformeerd om zelf bewust keuzes te maken.

We houden het luchtig waar mogelijk

Ook maken we gebruik van Stock footage met daarover een animatielaag en humor wanneer het onderwerp het toelaat.

De doelstelling

Het vergroten van het financiële bewustzijn en de financiële zelfstandigheid van de miljoenen klanten.

De (potentiele)klant wordt op een duidelijke, aantrekkelijke en waar mogelijk luchtige wijze geïnformeerd om zelf bewust keuzes te maken.

Mijn Aegon - Bankomgeving

Naast de Promotiefilms hebben we een aparte stijl ontwikkeld voor de Instructiefilms. Dit is uiteraard in lijn met elkaar maar in de instructiefilms werken we meer met screenshots en gebruiken we minder stock footage.