Aegon case. Uitgelicht.
Briefing
Aegon wil klanten in staat stellen om zelf bewust keuzes te maken voor een gezonde financiële toekomst. Voor diverse campagnes zullen promotie en uitleganimaties gemaakt moeten worden. Aan Bigfish de taak een uniforme, heldere en perfect bij Aegon aansluitende visuele stijl te ontwikkelen.
Uitvoering
We houden het luchtig waar mogelijk. Ook maken we gebruik van Stock footage met daarover een animatielaag en humor wanneer het onderwerp het toelaat. We maken gebruik van een mix van stock footage en animatie. De animatiestijl bestaat uit losse uitgeknipte foto’s met witte strakke omlijning. Op die manier kunnen we allerlei verschillende settings creëren. De (potentiële) klant wordt op een duidelijke, aantrekkelijke en waar mogelijk luchtige wijze geïnformeerd om zelf bewuste keuzes te maken.


Één campagne. Één Doel.
Aegon heeft als doel om hun klanten in staat te stellen zelf bewuste keuzes te laten maken over hun financiële toekomst. Een belangrijk onderwerp dat betrekking heeft op veel Nederlanders, maar niet iedereen heeft de juiste kennis. Daarnaast is het vaak complex en lastig uit te leggen.
BigFish werd benaderd om hierbij te helpen door middel van handige animatievideo’s. Door gebruik te maken van bewegend beeld, geluid en tekst is het mogelijk om informatie visueel tot leven te brengen. Het eindresultaat: luchtige, humoristiche animatiefilms die de boodschap op een duidelijke manier overbrengen.



Meer informatie. Zo geregeld.
Benieuwd wat we voor jouw project kunnen betekenen? Ontvang een vrijblijvende offerte met de verschillende mogelijkheden en prijzen voor jouw animatie video project