Aegon case. Uitgelicht.

Briefing

Aegon wil klanten in staat stellen om zelf bewust keuzes te maken voor een gezonde financiële toekomst. Voor diverse campagnes zullen promotie en uitleganimaties gemaakt moeten worden. Aan Bigfish de taak een uniforme, heldere en perfect bij Aegon aansluitende visuele stijl te ontwikkelen.

Uitvoering

We houden het luchtig waar mogelijk. Ook maken we gebruik van Stock footage met daarover een animatielaag en humor wanneer het onderwerp het toelaat. We maken gebruik van een mix van stock footage en animatie. De animatiestijl bestaat uit losse uitgeknipte foto’s met witte strakke omlijning. Op die manier kunnen we allerlei verschillende settings creëren. De (potentiële) klant wordt op een duidelijke, aantrekkelijke en waar mogelijk luchtige wijze geïnformeerd om zelf bewuste keuzes te maken.

AEGON Case
  • AEGON Case Financiële Master
  • AEGON-Case-Computer
  • AEGON-Case-Sparen-voor-Later-Video
Project AEGON Commercial animatie

Één campagne. Één Doel.

Aegon heeft als doel om hun klanten in staat te stellen zelf bewuste keuzes te laten maken over hun financiële toekomst. Een belangrijk onderwerp dat betrekking heeft op veel Nederlanders, maar niet iedereen heeft de juiste kennis. Daarnaast is het vaak complex en lastig uit te leggen.

BigFish werd benaderd om hierbij te helpen door middel van handige animatievideo’s. Door gebruik te maken van bewegend beeld, geluid en tekst is het mogelijk om informatie visueel tot leven te brengen. Het eindresultaat: luchtige, humoristiche animatiefilms die de boodschap op een duidelijke manier overbrengen.

AEGOn Case Spaarpot
AEGOn Case Sparen voor Later
AEGON Case Computer

Keuzes maken. Altijd lastig.

Jouw verhaal helderder, efficiënter en eenvoudiger vertellen? Wij helpen je graag op weg bij het maken van de beste keuze voor jouw bedrijf.